Zamówienia publiczne powyżej 130 tys zł netto
-
1. Ogłoszenie o zamówieniu
2. SWZ
3. Załącznik nr 1
4. Załącznik nr 2 - część 1
5. Załącznik nr 2 - część 2
6. Załącznik nr 2 - część 3
7. Załącznik nr 2 - część 4
8. Załącznik nr 2 - część 5
9. Załącznik nr 2 - część 6
10. Załącznik nr 2 - część 7
11. Załącznik nr 2 - część 8
12. Załącznik nr 2 - część 9
13. Załącznik nr 3
14. Załącznik nr 4
15. Załącznik nr 5
16. Załącznik nr 6
17. Załącznik nr 7
18. Załącznik nr BOgłoszenie o wyniku postępowania
Rozwiń artykuł Dostawa żywności od 01.03.2023 do 31.12.2023 -
- Ogłosznie o zamówieniu.pdf [185.2 kB]
- opis przedmiotu zamówienia załacznik nr 1.pdf [139.0 kB]
- SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Dostawa żywności na potrzeby DPS Słoneczne Wzgórze w Ryjewie - grudzień 2022.pdf [505.6 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 1.xlsx [17.7 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 2.xlsx [16.3 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 3.xlsx [17.5 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 4.xlsx [20.8 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 5.xlsx [15.8 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 6.xlsx [21.6 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 7.xlsx [14.5 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 8.xlsx [16.3 kB]
- Załącznik nr 2 - część nr 9.xlsx [15.5 kB]
- Załącznik nr 3 do SWZ - formularz ofertowy.pdf [238.9 kB]
- Załącznik nr 4 do SWZ spożywka.pdf [146.8 kB]
- Załącznik nr 6 do SWZ spożywka.pdf [139.7 kB]
- Załącznik nr 7 do SWZ.pdf [191.9 kB]
- Załącznik nr 5 - ID.pdf [127.2 kB]
- Załącznik A - wzór umowy - dostawa żywności na potrzeby DPS w Ryjewie 2023.pdf [175.6 kB]
- Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r..pdf [398.7 kB]
- Informacja o unieważnieniu postępowania.
-
- Ogloszenie o zamowieniu 04.11.2022.pdf [100.1 kB]
- SWZ usługi pralnicze na potrzeby DPS Słoneczne Wzgórze w Ryjewie.pdf [592.1 kB]
- Zalacznik nr 1 formularz oferty.doc [47.0 kB]
- Zalacznik nr 2 oswiadczenie art. 125.doc [43.5 kB]
- Zalacznik nr 3 oświadczenie grupa kapitałowa.doc [37.0 kB]
- Zalacznik nr 4 wykaz usług.doc [47.5 kB]
- Zalacznik nr 5 zobowiazanie podmiotu.doc [40.0 kB]
- Zalacznik nr 6 projekt umowy.doc [109.5 kB]
- Zalacznik nr 7 oswiadczenie o posiadanym sprzecie.doc [43.0 kB]
- Załącznik nr 8 ID
- Informacja o kwocie jaką zamawiający przeznacza na zamówienie
- Protokół z otwarcia ofert
- Wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
-
-
- Oswiadczenie wstepne zalacznik nr 5.doc [44.5 kB]
- Wykaz osob zalacznik nr 8 DPS.doc [41.0 kB]
- Wykaz robot zalacznik nr 7 DPS.doc [41.0 kB]
- wzor umowy zalacznik nr 3 DPS.doc [223.5 kB]
- zalacznik nr 4.doc [131.0 kB]
- Zalacznik nr 6.doc [39.5 kB]
- Projekt budowlany.pdf [4.2 MB]
- przedmiar inwestorski 1.pdf [697.8 kB]
- Elektryczne centralki B.pdf [201.5 kB]
- I pietro budynek C.pdf [354.4 kB]
- I piętro B.pdf [447.7 kB]
- II piętro B.pdf [435.1 kB]
- Klatka schodowa klapa oddymiajaca.pdf [176.6 kB]
- Klatka schodowa nawiew.pdf [141.2 kB]
- Klatka schodowa.pdf [181.5 kB]
- niski parter B.pdf [570.1 kB]
- parter B.pdf [589.3 kB]
- parter budynek C.pdf [386.1 kB]
- Piwnica budynek C.pdf [365.9 kB]
- Poddasze B.pdf [388.9 kB]
- Rzut budynek C.pdf [71.4 kB]
- ST 00-00-00 roboty budowlane.pdf [572.8 kB]
- ST 00-01-01 stolarka budowlana.pdf [431.1 kB]
- ST 00-02-01 system sygnalizacji pozaru.pdf [565.1 kB]
- ST 00-02-02 oddymianie grawitacyjne.pdf [543.0 kB]
- ST 00-03-03 oswietlenie awaryjne.pdf [345.7 kB]
- ST 00-04-02 hydranty wewnętrzne.pdf [356.7 kB]
- Wyjscie nowe - budynek C.pdf [65.1 kB]
- Zmiana terminu oddania II etap.pdf [58.6 kB]
- Załącznik nr 9
- Zapytanie z dnia 14 kwietnia 2022r. do postępowania: „BUDOWA SYSTEMÓW BEZP. POŻAR. W DPS SŁONECZNE WZGÓRZE W RYJEWIE DLA BUDYNKÓW MIESZKALNYCH B I C – PRZYSTOSOWANIE BUDYNKÓW MIESZKALNYCH B I C DO WYMOGÓW PRZEPISÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - II ETAP”
- Zapytania z dnia 20 kwietnia 2022r.
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- Zmiana terminu składania ofert
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
- Protokół z otwarcia ofert
- Informacja o wyborze oferty
- Ogłoszenie o wyniku postępowania
-
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Specyfikacja warunków zamówienia
- Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 część 1
- Załącznik nr 2 część 2
- Załącznik nr 2 część 3
- Załącznik nr 2 część 4
- Załącznik nr 2 część 5
- Załącznik nr 2 część 6
- Załącznik nr 2 część 7
- Załącznik nr 2 część 8
- Załącznik nr 2 część 9
- Załącznik nr 3
- Załącznik nr 4
- Załącznik nr 5
- Załącznik nr 6
- Załącznik nr 7
- Załącznik A
- Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie przedmiotu zamówienia.
Informacja z otwarcia ofert dodatkowych
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Rozwiń artykuł Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie w okresie od 01.02.2022 do 31.12.2022 -
- Ogłoszenie z dnia 7-12-2021
- SWZ dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej
- Załacznik nr 12 indetyfikator postepowania DPS
- Załącznik do umów nr 2 - klazula informacyjna
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę pieczywa i ciast
- Załącznik nr 1a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę pieczywa i ciast
- Załącznik Nr 1b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw pieczywa i ciast
- Załącznik nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę nabiału
- Załącznik nr 2a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę nabiału
- Załącznik Nr 2b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw nabiału
- Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę mięsa i wędlin
- Załącznik nr 3a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę mięsa i wędlin
- Załącznik Nr 3b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw mięsa i wędlin
- Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę ryb i przetworów rybnych
- Załącznik nr 4a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę ryb i przetworów rybnych
- Załącznik Nr 4b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw ryb i przetworów rybnych
- Załącznik nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę artykułów spożywczych różnych
- Załącznik nr 5a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę artykułów spożywczych różnych
- Załącznik Nr 5b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw artykułów spożywczych różnych
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia na dostawę artykułów spożywczych mrożonych
- Załącznik nr 6a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę artykułów spożywczych mrożonych
- Załącznik Nr 6b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw artkuły mrożone
- Załącznik nr 7- Opis przedmiotu zamówienia na dostawę artykułów spożywczych drób
- Załącznik nr 7a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę artykułów spożywczych drób
- Załącznik Nr 7b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw drobiu
- Załącznik nr 8 warzywa i owoce opis przedmiotu zamówienia warzywa i owoce
- Załącznik nr 8a warzywa i owoce - formularz cenowy warzywa i owoce
- Załącznik Nr 8b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw warzyw i owoców
- Załącznik nr 9- Opis przedmiotu zamówienia na dostawę artykułów spożywczych jaja
- Załącznik nr 9a - Formularz cenowy (oferta) na dostawę artykułów spożywczych jaja
- Załącznik Nr 9b do SWZ wzór umowy w sprawie dostaw jaj
- Załącznik Nr 10 do SWZ Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu
- Załącznik Nr 11 do SWZ Oświadczenie
Odpowiedź od Zamawiającego na pytanie do Wykonawcy
Kwoty dla postepowania powyżej 130 000 zł dla poszczególnych części artykuły spożywcze
Informacja z otwarcia ofert na art. spożywcze
Informacja o unieważnieniu postępowania
Rozwiń artykuł Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" w Ryjewie w okresie 01.01.2022-31.12.2022 -
- Załączniki
- 00 OPIS TECHNICZNY.pdf [4.2 MB]
- 01.pdf [570.1 kB]
- 02.pdf [589.3 kB]
- 03.pdf [447.7 kB]
- 04.pdf [435.1 kB]
- 05.pdf [388.9 kB]
- 06.pdf [181.5 kB]
- 07.pdf [141.2 kB]
- 08.pdf [176.6 kB]
- 09.pdf [365.9 kB]
- 10.pdf [386.1 kB]
- 11.pdf [354.4 kB]
- 12.pdf [71.4 kB]
- 13.pdf [65.1 kB]
- 14.pdf [201.5 kB]
- 92 przedmiar inwestorski.pdf [1.5 MB]
- ST 00-00-00 roboty budowlane.pdf [572.8 kB]
- ST 00-01-01 stolarka budowlana.pdf [431.1 kB]
- ST 00-02-01 system sygnalizacji pozaru.pdf [565.1 kB]
- ST 00-02-02 oddymianie grawitacyjne.pdf [543.0 kB]
- ST 00-03-03 oswietlenie awaryjne.pdf [345.7 kB]
- ST 00-04-02 hydranty wewnętrzne.pdf [356.7 kB]
- swz.pdf [13.1 MB]
- umowa zalacznik nr 3.pdf [7.4 MB]
- zalacznik nr 4.pdf [1.6 MB]
- zalacznik nr 5.pdf [573.1 kB]
- zalacznik nr 6.pdf [398.5 kB]
- zalacznik nr 7.pdf [356.5 kB]
- zalacznik nr 10.pdf [502.9 kB]
- zalzcnik nr 8.pdf [331.9 kB]
- Załącznik 1a
- Załącznik 1b
- Załącznik 1c
- Odpowiedzi na pytania 05.11.2021
- Przegląd hydrantów
- Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert
- - ogłoszenie o wyniku postępowania
- ogłoszenie o wykonaniu umowy